شبکه های کامپیوتری و اینترنت از یک پروتکل به نام TCP / IP استفاده می کنند و تمام دستگاه هایی که نیاز به برقراری ارتباط در شبکه دارند باید از همان پروتکل استفاده کنند بنابراین کامپیوترها، سرورها، چاپگرها، نوت بوک ها، تبلت ها، تلفن های همراه و دوربین هایIP  از TCP / IP«صحبت می کنند»، بنابراین دوربین IP می تواند به راحتی در شبکه ارتباط برقرار کند. 

به سهولت می توان امکان برقراری ارتباط در یک شبکه کامپیوتری، دوربین IP را به طور مثال در یک خانه یا دفتر  نصب کرد و از طریق یک شبکه خصوصی یا اینترنت از هر نقطه از جهان به یک شبکه خصوصی یا اینترنت دسترسی پیدا کرد دقیقا همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است. 

توجه داشته باشید در نمودار قبلی که دوربین IP بر روی یک شبکه محلی نصب شده است یک روتر وجود دارد که به اینترنت متصل است و امکان ضبط و نظارت در مکان دیگری که به اینترنت متصل است را فراهم می کند. 

دوربین IP برای برقراری ارتباط در شبکه به هیچ دستگاه جانبی نیاز ندارد، به راحتی آن را وصل کنید و تنظیمات صحیح را انجام دهید.

 


دوربین مداربسته شبکه ,دوربین ,اینترنت ,ارتباط ,برقراری ,برقراری ارتباط ,اینترنت متصل ,شبکه خصوصی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایبان برقی متین کتابخانه عمومی حاج چراغعلی رسول خانی SHADMEHR CLASSIC بهترین سایت ...تیک تاک... دانلود فیلم با لینک مستقیم اجناس فوق العاده حراست توسعه و نیشکر میرزا کوچک خان | طراح بهنام ممبینی جاروبرقی 2400 وات اوژن | خربد جاروبرقی | جاروبرقی خارجی