چه یک استارتاپ داشته باشید و چه به خواندن مقالات فناوری‌های نوین علاقه‌مند باشید، مطمئنا یکی از واژه‌هایی که در چند ماه اخیر به گوشتان رسیده ICO می‌باشد.

 «شرکتی با توکن‌هایش جذب سرمایه می‌کند!» خبرهایی از این قبیل این روزها خیلی باب شده‌اند. شاید برایتان جالب باشد که در سال ۲۰۱۷ شرکت‌ها از راه ICOها بیشتر از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VCها) سرمایه جذب کردند.

 با وجود آنکه جذب سرمایه برای یک کسب‌ و کار نوپا حقیقتا بسیار جذاب است اما ما معتقدیم  ICO، بیش از یک ابزار جمع‌آوری پول صرف می‌باشد. در این مقاله راجع به اقتصاد و انگیزه‌های شکل‌گیری یک ICO بحث خواهیم کرد.

عرضه اولیه سکه یا ICO

عرضه اولیه سکه یا ICO به طور کلی یک متد سرمایه‌گذاری جمعی (Crowdfunding) یا جذب سرمایه برای راه‌اندازی یک ایده است که با استفاده از ارزهای دیجیتال انجام می‌شود، اما ما باور داریم این مفهوم فراتر از حوزه‌ی کسب و کاری است. ICO به معنای عرضه‌ی پول اولیه می‌باشد. از این عبارت به راحتی می‌توان چنین استنتاج کرد که شرکت‌‌ها از طریق ICO می‌توانند با عرضه‌ی اولیه‌ی کوین یا همان ارز خود، سرمایه جذب کنند. این مفهوم ساده به نظر می‌رسد اما واقعا منظور از کوین چیست؟


Kali linux سرمایه ,اولیه ,می‌باشد ,عرضه اولیه ,سرمایه برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سخن شب فروشگاه تک اطلاعات خودرو info-tech شیرین بانو کارشناشی تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد مقدس تجهیزات آشپزخانه صنعتی طوس